دانستنی های پزشکی و سلامت
دانستنی های پزشکی و سلامت

دانستنی های پزشکی و سلامت

کپسول گیاهی تقویت کننده موی هیرتامین Hairtamin

نقد و بررسی کپسول گیاهی تقویت کننده موی هیرتامین Hairtamin

کپسول گیاهی هیرتامین مو Hairtamin مکمل مو قدرتمند و مغذی با مواد تشکیل دهنده اثبات شده پزشکی است که برای محافظت از موها و داشتن موهایی بلندتر و ضخیم در کمتر از ۶۰ روز طراحی شده است.

درست زمانی که فکر می کنید که هیچ دارو یا راه حلی نمی تواند موهای شما را بهتر کند، فرمولاسیون این کپسول گیاهی با ترکیبات فوق العاده موهایی سالم، پر پشت و بلند مانند ستاره های هالیوود برایتان به ارمغان می آورد.

 

 

 

کپسول گیاهی هیرتامین تقویت کننده مو Hairtamin حاوی ویتامین C، A، D ، بیوتین، تیامین، زردچوبه، روی، عصاره فلفل سیاه، زینک،آلوئه ورا و … مواد معدنی قوی، روی، به خاطر ارتقای نفوذ سلولی و رشد بافت در کمک به تقویت مو و جلوگیری از ریزش مو شناخته شده است.

 

مهم ترین ویژگی های قرص و کپسول گیاهی هیرتامین تقویت کننده مو اصل :

  • ساخت امریکا
  • تقویت کننده، پر پشت کننده و افزاینده رشد موی سر
  • حاوی ۳۰ کپسول گیاهی
  • حاوی ویتامین C، A، D ، بیوتین، تیامین، زردچوبه، روی، عصاره فلفل سیاه، زینک، آلوءه ورا
  • مناسب انواع مو
  • ۱۰۰% اورجینال
  • دارای کد اصالت قابل استعلام

 

مواد تشکیل دهنده قرص هیرتامین مو

  • ویتامین A: تقویت ریشه مو و فعال سازی غدد پوستی برای تولید سبوم سالم جهت شادابی مو
  • ویتامین C : تقویت تولید کلاژن در پوست
  • ویتامین D3 :  بازگرداندن فولیکول های غیرفعال به فاز رشد و کمک به ایجاد موهای جدید، ترمیم و بازسازی فولیکول مو
  • ویتامین , B12 , B9 , B7 ,B6 ,B5 ,B3 , B3  :  رشد و تغذیه موها، حذف اکسیدان های مضر بدن که موجب تخریب پوست سر می شوند، جلوگیری از ریزش مو ، کاهش التهاب پوست ، محافظت از پوست و مو در برابر آسیب های محیطی و اشعه ماورای بنفش، بازسازی ساقه مو و ایجاد موهایی مقاوم، براق و سالم ، درمان آلوپسی ،  افزایش سوخت و ساز چربی ها و کربوهیدرات و پروتئین هایی لازم در بدن برای رشد موها ، تولید گلبول قرمز و اکسیژن رسانی به فولیکول موها
  • سلنیوم: کاهش رادیکال های آزاد موجود در محیط  و تقویت  سیستم ایمنی بدن و کاهش ریزش مو
  • آلوئه ورا: مرطوب کننده عالی و جلوگیری از تجمع چربی و به تعدیل رساندن آن
  • زینک: تولید مثل سلولی، تعادل هورمونی، تقویت عملکرد ایمنی طبیعی، جذب مناسب ویتامین ها و سنتز پروتئین و جلوگیری از ریزش مو و تقویت بافت مو
  • گیاهان طبیعی مانند براهمی، گیاه دم اسب، رزماری، گزنه، زردچوبه و… : جهت حفظ سلامت و رشد و مراقبت از مو
  • فلفل سیاه: افزایش گردش خون و انرژی، در نتیجه جذب سریعتر مواد مغذی و ویتامین ها برای سلامت پوست

معرفی قرص هیرتامین قرمز advanced Formula Hairtamin

سن، تغییرات هورمونی، رژیم غذایی ناصحیح و کمبود ویتامین، استرس، عوامل محیطی و آلودگی ها و مساِئل ژنتیکی از جمله عواملی هستند که می توانند سبب آسیب دیدن و نازک شدن موها و ریزش بیش از حد مو شوند. رایج ترین علت ضعیف شدن و ریزش مو، رژیم غذایی فاقد مواد مغذی و ضروری است که از این رو استفاده از مکمل ها و مولتی ویتامین ها تاثیر چشمگیری در تقویت موها و جلوگیری از ریزش دارد. قرص تقویت کننده مو از سری محصولات هیرتامین یکی از بهترین مکمل‌ های گیاهی و ارگانیک و دارای ترکیبات اثبات شده پزشکی است که علاوه بر افزایش رشد و تقویت موها به درخشان شدن پوست و داشتن ناخن های سالم و محکم تر نیز کمک می کند.

 

 

ترکیبات موجود در HairTamin از نظر بالینی ثابت شده است که در رشد مو موثر است. به عنوان مثال ، این مکمل حاوی بیوتین است که برای ارتقاء سلامت مو و ناخن معروف است. سایر مواد مانند ویتامین A ، C ، D ، B6 ، B12 ، مطمئناً سلامت کلی شما را افزایش می دهد.

این ترکیب گیاهی همچنین دارای برخی از مواد اثبات شده مانند عصاره فلفل سیاه، زردچوبه، عصاره دم اسبی و بسیاری دیگر است که برای رشد و تغذیه مناسب موها نیز مهم هستند.

بنابراین، به طور کلی، این محصول برای کسانی که امکان کمبود ویتامین ها و مواد معدنی ذکر شده در بالا وجود دارد، کار می کند. اما ممکن است برای کسانی که کمبود ندارند مفید نباشد.

شما همچنین می توانید از این مکمل ها به همراه دستگاه های لیزری برای رشد مو مانند کلاه های لیزری Capillus و Kiierr برای نتایج سریع استفاده کنید.

آیا استفاده از هیرتامین بی خطر است و عوارض جانبی هیرتامین

تقویت کننده مو هیرتامین یک محصول گیاهی است و عاری از مواد شیمیایی سمی و سایر مواد مضر است. این مکمل مو همچنین از تمام ویتامین ها و مواد معدنی عمومی تشکیل شده است که در دوزهای خاص بی خطر هستند. به طور کلی ، استفاده از کپسول هیرتامین بی خطر است. اما ممکن است در برخی موارد عوارض جانبی غیر منتظره ای ایجاد کند.

 

 

دوز مصرف هیرتامین :

دوز توصیه شده معمول یک کپسول در روز با صبحانه است. بطری حاوی ۳۰ کپسول است و یک ماه کامل دوام می آورد.

معرفی ریمل nars Climax نارس

ریمل nars Climax نارس

ریمل کلیمکس نارس چشم های شما را گیرا و جذاب نشان می دهد و به بهترین نحو آرایشتان را کامل می کند.
محصولی خلاقانه از برند نارس است که حجم دهندگی بی نظیری دارد و رنگ آن کاملا مشکی است (Intense Black) که باعث می شود مژه ها پر پشت و زیاد جلوه دهد.
فرمولاسیون مواد این ریمل به گونه ای طراحی و تولید شده است که کاملا سبک است، قابل انعطاف است و به هیچ عنوان جمع نشده یا پخش نمی شود.

ریمل Climax نارس
ریمل Climax نارس دارای کمپلکس رطوبت رسانی مژه می باشد که باعث شده مواد این ریمل طی فرآیند تولیدش، کاملا هم زده و کرمی شود تا به آرامی و آسانی روی تار های مژه کشیده شود؛
به همین دلیل پس از استفاده باعث ایجاد چسبندگی مژه ها نمی شود و حس سنگینی به وجود نمی آورد.
موهای براش این ریمل، آج دار است، تک به تک مژه ها را به خوبی پوشش می دهد و آنها را حجیم، پر پشت و کاملا مشکی می کند.

نتیجه ی تست این ریمل روی 32 خانم در آمریکا نشان داده است که 100% افراد مژه های حالت دار و با فر بیشتری بدست آورده اند و 96% این افراد بالاترین میزان حجم و پرپشتی مژه را پس از استفاده از این ریمل تجربه کرده اند.
فاقد سولفات و پارابن است و قابل استفاده برای همه افراد می باشد.

ضد آفتاب ضد لک و مرطوب کننده و تونر سیمپل

نقد و بررسی ضد آفتاب ضد لک و مرطوب کننده سیمپل حاوی اس پی اف ۳۰

ضد آفتاب ضد لک و مرطوب کننده سیمپل حاوی اس پی اف ۳۰ یکی از محصولات منحصر به فرد سیمپل است که دارای ویژگی های به خصوصی می باشد. همانطور که از نام این ضد آفتاب سیمپل معلوم است، این محصول یک ضد آفتاب معمولی نیست. این محصول با فرمولاسیونی که دارد باعث ارتقا کلی سلامت و جذابیت پوست شما می شود. همچنین به طور کلی از پوست شما در برابر آفتاب، آلودگی، عوامل آسیب رسان محیطی، نور پوشی، کامپوتر، اشعه های UVA/UVB و… محافظت می کند. شما با هر نوع پوستی می توانید از ضد آفتاب SPF30 سیمپل استفاده نمایید و از تغییراتی که این محصول بر روی پوستتان ایجاد می کند، لذت ببرید.

ویژگی های ضد آفتاب spf30 سیمپل

  • محافظت از پوست در برابر آفتاب، آلودگی و سایر عوامل آسیب رسان محیطی
  • با قدرت محافظت از پوست در برابر اشعه های uva، uvb و… به میزان 3 برابر بیشتر از محصولات مشابه
  • تامین کننده رطوبت و آب مورد نیاز
  • دارای خاصیت آنتی اکسیدانی
  • افزایش دهنده درخشندگی و شفافیت طبیعی پوست
  • جلوگیری از پیری زودرس پوست
  • ضد حساسیت
  • با جذب سریع و اثرگذاری فوری
  • دارای فرمولاسیون فوق العاده سبک و غیر کمدوژنیک
  • فاقد چربی، سولفات، رنگ مصنوعی، عطر مصنوعی، الکل، مواد معدنی و…
  • حاوی spf30، ویتامین c، ویتامین e، عصاره ریشه زنجبیل ارگانیک
  • ایده آل برای استفاده روزانه
  • قابل استفاده برای تمامی پوست ها حتی پوست های حساس

ن محصول سیمپل مانند سایر محصولات این برند دارای فرمولاسیونی وگان است. به عبارتی در آن از هیچ گونه مواد شیمیایی یا حتی رنگ و عطر مصنوعی و… استفاده نشده.

به طور کلی فرمولاسیون این محصول فرمولاسیونی فوق العاده سبک است که به سرعت جذب پوست می شود و در کم ترین زمان ممکن تغییرات شگفت انگیزی بر روی پوست ایجاد می کند. سیمپل برای این محصول فرمولاسیونی غیر کمدوژنیک ایجاد کرده. یعنی این ضد آفتاب به هیچ وجه موجب مسدود شدن منافذ پوست نمی شود. از دیگر ویژگی های خوب این فرمولاسیون می توان به ضد حساسیت بودن و آن اشاره کرد. سازگاری این فرمولاسیون با تمامی پوست ها از دیگر ویژگی های خوب آن است.

ویتامین e، ویتامین c و ریشه زنجبیل ارگانیک از جمله مواد مهم و موثر موجود در این فرمولاسیون می باشد. هر یک از این مواد به تنهایی مزایای بسیار زیادی برای پوست دارند. به طور مثال تمامی آن ها با تامین رطوبت و آب مورد نیاز پوست باعث ارتقا جذابیت و سلامت پوست می شوند.

این فرمولاسیون دارای spf 30 است. نکته جالبی که در خصوص این فرمولاسیون وجود دارد این است که این محصول نه تنها در مقابل آفتاب، آلودگی و… از پوست شما محافظت می کند. بلکه از پوست شما در برابر نور صفحه موبایل، کامپیوتر و… نیز محافظت می نماید.

نحوه استفاده از این کرم سیمپل

کمی از کرم را بر روی نوک انگشتانتان بریزید. سپس به آرامی آن را به پوست صورت و گردنتان بزنید و ماساژ دهید.

تونر سیمپل مدل SOOTHING

تونر سیمپل مدل Soothing محصولی از برند سیمپل می‌باشد. این تونر به خوبی باقی‌مانده‌های قلیایی پوست ناشی از مواد آرایشی و آلودگی‌ها را به خوبی از روی سطح پوست پاکسازی می‌کند. استفاده از تونر تسکین دهنده سیمپل باعث ایجاد تعادل در سطح ph پوست می‌شود. فرمولاسیون این تونر غنی از الانتونین، بابونه، پرو ویتامین B5 و فندق جادوگر است.
این تونر صورت برای کمک به از بین بردن آخرین آثار آلودگی و آرایش پوست، بعد از پاک کننده و قبل از مرطوب کننده صبح و شب مناسب است. بافت این تونر بسیار سبک و زود جذب بوده و بدون ایجاد حس چربی ، به خوبی پوست را تمیز و بالانس می‌کند. این تونر با تمامی پوست‌ها، حتی پوست‌های بسیار حساس، مستعد به جوش و واکنش‌پذیر سازگار است.
این تونر فاقد مواد آلرژی‌زا، پارابن، رنگ، الکل، رایحه و مواد شیمیایی سخت می‌باشد و کاملا وگان بوده و تست حیوانی انجام نداده است. همچنین اگر دقت کنید رنگ بسته‌بندی این تونر متمایل به خاکستری است، به این دلیل که بطری آن از پلاستیک ۱۰۰% قابل بازیافت تهیه شده است. این محصول تمامی تست‌های درماتولوژی چشم پزشکی، آلرژی، پوست و جوش‌زا بودن را با موفقیت سپری کرده است.

ترکیبات این تونر عاری از این مواد است
• رایحه
• الکل
• پارابن
• مواد شیمیایی سخت
• رنگ شیمیایی
• فتلات و فرمالدهیدها

تونر سیمپل مدل

درباره برند سیمپل

برند بسیار محبوب سیمپل پرفروش‌ترین برند پوستی کشور انگلیس می‌باشد. این برند در سال ۱۹۶۰ توسط پزشک انگلیسی با تولید اولین صابون بدون رایحه، مواد شیمیای سخت و رنگ شروع به‌کار کرده است. این برند اعتقاد دارد که زیبایی پاک باید برای همه در دسترس باشد. در ترکیبات محصولات این برند از مواد طبیعی استفاده شده است و هیچ‌گونه ماده شیمیایی حساسیت‌زا در آن استفاده نشده است.

کرم آبرسان و مرطوب کننده سیمپل Simple Hydrating Light Moisturiser 50ml

مرطوب کننده و آبرسان سیمپل به سرعت به پوست شما نفوذ کرده و تا 1ساعت پوست شما را مرطوب نگه می دارد. این محصول بدون تست‌های حیوانی حتی برای پوست ها حساس نیز مناسب می‌باشد. در این محصول هیچ نوع رنگ و عطر مصنوعی و مواد شیمیایی قوی استفاده نشده تا به پوست شما آسیب وارد کند.

محصولات سایز مسافرتی این کمپانی در یک بسته بندی جذاب، انعطاف پذیر و سبک قرار گرفته که آن را مناسب حمل در کیف دستی می‌کند.

محصولات کمپانی سیمپل برای حفظ محیط زیست بدون تست حیوانی می باشد و همچنین در بسته بندی این محصولات 62 درصد پلاستیک کمتر استفاده شده است.

نحوه استفاده

پس از شستشوی صورت و استفاده از تونر، به مقدار لازم از محصول را به کل صورت بزنید و با حرکت ضربه ای دست باعث جذب آن شوید.


معرفی محصولات فارماسی

سرم پوست چند منظوره SOS دکتر سی تونا فارماسی عصاره درخت چای
سرم پوست چند منظوره SOS دکتر سی تونا فارماسی عصاره درخت چای اثر فوری روی پوست داشته و آن را خشک نمی کند. استفاده مکرر از این محصول موجب برطرف شدن لکه های پوستی می گردد. جذب سریع این محصول موجب اثر بخشی بی نظیر آن می گردد.
سرم ضد جوش فارماسی SOS به صورت هدفمند جوش های پوست را درمان می کند و بدون ایجاد خشکی، از تشکیل مجدد آن ها جلوگیری می کند

روغن درخت چای، کاهش‌دهنده جوش بوده و باید آنرا روی قسمت‌های جوش دار مصرف کنید

جذب سریع این محصول موجب اثر بخشی بی نظیر آن می گردد.این سرم دارای حجم 10 میلی لیتر می باشد.

روغن درخت چای چندین سال است که شناخته شده و مورد استفاده بسیاری از مردم قرار می‌گیرد. یکی از مهم‌ترین خواص روغن درخت چای درمان عارضه‌های

پوستی از جمله از بین بردن جوش صورت است.امروزه با شناخت فواید زیاد این روغن ارزشمند، در صنعت پزشکی و آرایشی بهداشتی بسیار از آن بهره میگیرند. برند
محبوب فارماسی در لاین محصولات دکتر سی تونا Dr.C.Tuna، سرم پوست چند منظوره حاوی روغن تی تری (درخت چای) را تولید کرده است. سرم پوست چند منظوره

SOS دکتر سی تونا فارماسی عصاره درخت چای اثر فوری روی جوش دارد

ژل شستشوی صورت دکتر سی تونا فارماسی عصاره درخت چای صورت گامی ضروری و موثر برای پاک کردن صورت است زیرا پاکسازی صورت نقش مهمی در حفظ سلامت پوست ایفا می کند. ژل شستشوی صورت دکتر سی تونا فارماسی حاوی عصاره درخت چای بوده و با بهره گیری از فرمولاسیون لطیف خود از بروز آکنه و جوش جلوگیری کرده و چربی اضافه ی پوست را به خوبی می زداید. این محصول قرمزی و التهابات پوستی را کاهش داده و برای پوست های چرب ایده آل می باشد.



محصولات فارماسی کاملا گیاهی هستند وعوارضی روی پوست ندارند و با خیال راحت میتوانید از این محصولات استفاده کنیدو پوست خود را احیا کرده و پوستی زیبا برای خود به ارمغان آورید. تونیک پوست صورت چای سبز تمام آلودگی هایی که در طول روز بر روی پوست باقی مانده است را پاک میکند

مناسب پوستهای چرب است زیرا به خوبی چربی و ph پوست را کنترل میکند  استفاده از محصولات  تی تری فارماسی در کنار هم نتیجه عالی روی پوست شما میگذارد محصو لات درخت چای فارماسی جایگزین خیلی خوب برای محصولات درخت چای بادیشاپ هستن ولی با قیمت خیلی کمتر.

تونر درخت چای پوست چرب و مستعد جوش دکتر سی تونا فارماسی حاوی عصاره درخت چای، پوست را به صورت عمقی پاکسازی نموده و چربی اضافی پوست را حذف میکند, بدون آنکه پوست را خشک کند. عصاره درخت چای موجب زدوده شدن جوش های سر سیاه و آکنه می شود و استفاده منظم از این محصول جوش های سرسیاه و قرمز  را کاهش داده و سپری محافظ روی پوست تشکیل میدهد.



مناسب پوستهای چرب است زیرا به خوبی چربی و ph پوست را کنترل میکند  استفاده از محصولات  تی تری فارماسی در کنار هم نتیجه عالی روی پوست شما میگذارد محصو لات درخت چای فارماسی جایگزین خیلی خوب برای محصولات درخت چای بادیشاپ هستن ولی با قیمت خیلی کمتر.

ی بی کرم ارگانیک فارماسی مدل Tea Tree حجم 50 میل Light to medium
لوازم آرایشی به دلیل کمکی که به پوشاندن نواقص صورت می کند، در بین افراد مختلف بسیار محبوبیت بسیاری داشته و مدل های مختلف آن را برای زیبا تر نشان دادن قسمت های مختلف پوست می توان در بازار یافت. وجود نواقص در صورت به دلایل گوناگون امری عادی بوده و از طرفی نیز هر فرد علاقه دارد تا در بهترین حالت خود و بدون عیب و نقص در اجتماع حاضر شود. لوازم آرایشی نیز در زیبایی بسیار کمک کننده می باشد، به همین خاطر است که بسیاری از افراد علاقه به استفاده این لوازم دارند.

این کرم در واقع ترکیبی از چند محصول در یک محصول است؛ تلفیقی از کرم مرطوب کننده، پرایمر (پایه آرایش)، ضد آفتاب، کرم پودر و کانسیلر. اولین بی‌بی کرم در سال ۱۹۶۰ در آلمان تولید شد. استفاده راحت یک کرم به جای چند کرم باعث شد خیلی زود کرم زیبایی مورد علاقه خانم‌ها در تمام دنیا شود. بی‌بی کرم‌ها در برندهای مختلف در رسته محصولات کرم ضد آفتاب و کرم پودر نیز قرار می‌گیرند و شما می‌توانید به راحتی آن‌ها را پیدا کنید.

 

ویژگی های محصول بی بی کرم ارگانیک فارماسی مدل درخت چای :
·         کمک به کاهش جوش های پوستی و ترمیم جای جوش

·         پوشش مات با ماندگاری بلندمدت و بدون تغییر رنگ

·         مناسب برای پوستهای چرب و مستعد آکنه

·         کنترل چربی پوست به صورت موثر

·         بافت سبک،با پخش سریع و یکدست

·         افزایش کلاژن سازی پوست

·         کوچک کننده منافذ

·         پوشش دهی عالی

·         مرطوب کننده

ست صابون و براش ابرو‌ رولوشن Revolution Soap styler

 ست صابون و براش ابرو‌ رولوشن Revolution Soap styler

این محصول حاوی شی باتر و روغن های میوه ای است و باعث تقویت ریشه ابرو میشود.محصولی برای لیفت ابرو و فیکس کردن آنها در جهت مورد نظر بدون ایجاد ریزش در ابروها
ماندگاری بسیار بالا
بدون نیاز به آب و فیکساتور

صابون ابرو رولوشن به صورت یک بسته بسیار زیبا و شکیل است که در یک محفظه متالیک و رزگلد به همراه یک برس مخصوص و یک آینه پرکاربرد در کنار یکدیگر جمع آوری شده و روانه بازار شده است.

این صابون بی رنگ بوده و به هنگام استفاده به مقدار زیاد، روی ابروها سفیدک نمی زند و جهت ابروها را در سمتی که بخواهید ثابت نگه می دارد.

صابون ابروی رولوشن دوام تقریبا بالایی دارد و ماندگاری مناسبی نسبت به ژل های ابرو دیگر برندها دارد. این محصول حاوی شی باتر و روغن های میوه ای بوده و هیچ آسیبی به پوست نمی رساند بلکه باعث تقویت ریشه ابروها نیز می شود.

صابون ابرو رولوشن حاوی وگان است و همچنین همانند دیگر محصولات رولوشن ضد خشونت علیه حیوانات است.

ویژگی های محصول :

وزن:۵ گرم
جنس محصول: صابون فشرده
جنس محفظه: طلقی

مناسب: انواع پوستها
مزایا:

  • لیفت کننده و تقویت کننده و پرپشت کننده ابرو
  • ماندگاری و کیفیت بالا
  • بدون ایجاد سفیدک روی ابرو
  • دارای برس مخصوص و آینه پر کاربرد است.

پالت سایه رولوشن پرو ریجنریشن رولوشن Revolution Pro Regeneration Revelation هجده رنگ مختلف دارد که به شما اجازه می‌دهد خلاقیت خود را به کار گرفته و سایه‌های متنوعی را امتحان کنید. این پالت حاوی رنگ‌های بسیار گرمی است که ترکیبی از رنگ‌های نود، صورتی و طلایی در خود دارد. سایه‌های این پالت پایان‌های مات ابریشمی و براقی دارند.

  • دوام و ماندگاری این سایه‌ها بسیار زیاد هستند و تمام طول روز روی پلک‌هایتان می‌مانند.

    پالت سایه رولوشن پرو ریجنریشن رولیشن مشابه پالت سایه هدی بیوتی رزگلد است. با این حال قیمت بسیار مناسبی داشته و در مقایسه با پالت هدی بیوتی، بسیار به صرفه است. استفاده از این پالت بسیار آسان است. بنابراین حتی اگر در زمینه آرایش مبتدی هم باشید، به راحتی می‌توانید از آن استفاده نمایید. در صورتی که پالت سایه ریجنریشن را داشته باشید، دیگر برای هایلایت و کانتور چشم نیازی به پالت دیگری نخواهید داشت. چون سایه روشن و مات برای زیرسازی، سایه روشن و براق برای هایلایت و سایه تیره و مات برای کانتور در این پالت وجود دارد.

     

    برند محبوب رولوشن

    برند رولوشن با تولید و ارائه محصولات به روز و شبیه به نمونه هایی از برندهای گران قیمت و معروف، طرفداران بسیار زیادی پیدا کرد. مؤسس این برند Adam Minto است و کمپانی مادر آن Tam Beauty است.شاید از خود سوال کنید چرا این کمپانی نام رولوشن را برای خود انتخاب کرده است؟ رولوشن به معنای انقلاب است.